- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště – Národní Třída 25, 695 01 Hodonín (Město Hodonín).
Požadavek – min. SŠ vzdělání v souladu s §2 NV č. 341/2017 Sb. (výhodou zaměření na cestovní ruch, regionální rozvoj, marketing, management, apod.).
Vytváření a soustavná a úplná aktualizace souborů informací s regionální působností z různých oborů z oblasti cestovního ruchu, např. historických, zeměpisných, přírodopisných a dopravních včetně poskytování informací a odborné pomoci v informačním centru veřejnosti verbálně a písemně s využitím komunikačních a elektronických prostředků.
Koordinace a usměrňování rozvoje informačního centra vč. koordinace jeho činnosti s informačními centry v regionu a destinaci. Zajišťování odborného poradenství a konzultací pro provozovatele služeb cestovního ruchu ve spádové destinaci.
Zaměstnanecké výhody – stravenky v hodnotě 90 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, sociální fond 7.000 Kč/rok, 3 dny placeného volna navíc, možnost využití zvýh.tarifů mobilního operátora, nepeněžité dary při pracovních a životních výročích, narození dítěte, bezplatné jazykové kurzy, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance.
Každý uchazeč je povinen dle zák. 312/2002 Sb., zaslat všechny doklady, stanovené tímto zákonem, více na www.hodonin.eu – sekce Město a úřad – Městský úřad – volná pracovní místa. Bez doložení všech předepsaných podkladů do stanoveného termínu, se nelze VŘ účastnit.
Doklady doložte v písemné formě na podatelnu Města Hodonín.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?