- Plný úvazek
VŠ vzdělání v oboru marketingu, komunikace nebo obdobném, min. 3 roky zkušeností v marketingu, ideálně ve výrobním sektoru, vynikající schopnost komunikace a prezentace, písemně i ústně, v češtině a angličtině, silné analytické schopnosti a orientace na výsledky, tvorba a řízení obsahu pro různé marketingové kanály, znalost digitálního marketingu a sociálních médií, schopnost pracovat samostatně i v týmu, s dobrou organizační a řídící schopností, navrhování a realizace marketingových strategií a kampaní, analýza tržních trendů a příležitostí pro růst, tvorba a správa obsahu pro online a offline marketingové kanály, spolupráce s týmem prodeje, produktového vývoje a vedením společnosti, koordinace a organizace veletrhů, konferencí a dalších akcí, zajišťování pozitivního vnímání značky společnosti, měření a optimalizace účinnosti marketingových aktivit, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, zaměstnání v dlouhodobě prosperující firmě, s více než 70 letou tradicí, která je součástí skupiny OMNIPOL, benefitní systém, příjemné prac. prostředí, možnost osob. rozvoje a profes. růstu, 5 týdnů dovolené, možnost stravování v areálu s příspěvkem zaměstnavatele, prac. poměr na 1 rok



