- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce: informační pracovník Turistického informačního centra
Místo výkonu práce: Špindlerův Mlýn
Platové podmínky: 8. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě)
Termín nástupu: 01.06.2025, popřípadě dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Lhůta pro podání přihlášek: do 16.04.2025 do 17:00 hodin
Požadované předpoklady pro výkon práce:
" fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;
" je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
" je způsobilá k právním úkonům;
" je bezúhonná;
" ovládá jednací jazyk.
Jiné požadavky:
o minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou;
o aktivní znalost práce na PC (komunikace na sociálních sítích, MS Office, administrace a editace webových stránek);
o aktivní znalost německého nebo anglického jazyka slovem i písmem;
o znalost místopisu Špindlerova Mlýna a jeho okolí, znalost regionu Krkonoše;
o organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, časová flexibilita (práce o víkendech a svátcích), samostatnost;
" řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou:
" vzdělání v oboru cestovního ruchu;
" praxe v oboru;
" znalost dalšího cizího světového jazyka;
" znalost historie Špindlerova Mlýna a jeho okolí;
" ovládání grafických programů, znalost spisové služby.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení INFORMAČNÍ PRACOVNÍK TIC – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Špindlerův Mlýn, Špindlerův Mlýn 173, 543 51. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na Městský úřad ve Špindlerově Mlýně nejpozději do 16.04.2025 do 17:00 hodin. Další informace podají osobně nebo telefonicky personalistka úřadu Helena Cermanová (tel. zobrazit tel. číslo ), popř. vedoucí TIC Erika Mixová (tel. zobrazit tel. číslo ).
Podrobné informace viz: https://www.spindleruvmlyn.org/mestsky-urad/uredni-deska/oznameni-o-volnem-pracovnim-miste-pracovnik-turistickeho-informacniho-centra-2010.html?kshow=10
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?