- Plný úvazek

Město Brtnice, nám. Svobody 379, 588 32 Brtnice, Informační centrum
V případě zájmu zašlete na e-mail e-mail přes
do 29.3.2024 tyto podklady:strukturovaný životopis s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem
· stručný motivační dopis
POPIS POZICE
· poskytování informačních služeb turistům a návštěvníkům TIC
· správa webových stránek města včetně elektronické úřední desky, aktualizace kalendáře
akcí a seznamu turistických objektů, ubytovatelů apod.
· administrativní práce spojená s provozem TIC
· prodeje vstupenek, suvenýrů a propagačních předmětů včetně jejich zajištění
· doplňování letáků, zboží, brožur a map
· organizace společenských a kulturních akcí města
· zpracování Brtnického zpravodaje
· administrativní zajištění pronájmu městských prostor pro pořádání akcí jinými subjekty
· udržování atraktivního prostoru provozovny
· min. SŠ vzdělání ukončené maturitou (ideálně zaměřené na cestovní ruch, ale není
podmínkou), vhodné i pro absolventy
· aktivní znalost anglického nebo německého jazyka, případně jiný cizí jazyk výhodou
· orientaci v prostředí internetu – práce s informacemi, vyhledávání informací, ovládání
práce na PC – MS Word a MS Excel, grafické programy (InDesign výhodou)
· dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost pozitivní a vstřícné komunikace
s návštěvníky
· ochotu vzdělávat se, samostatnost, spolehlivost
· znalost města Brtnice a jeho okolí
· zkušenost s podobnou prací v jiném TIC nebo v dalších organizacích zabývajících se
cestovním ruchem výhodou
· řidičský průkaz skupiny B
· časovou flexibilitu
· pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou (plný úvazek
40 hodin týdně, pevná pracovní doba)
· platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, osobní příplatek
· 25 dnů dovolené ročně
· příplatek na stravování
· příspěvek na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?