- Zkrácený úvazek
Jedná se o funkci tajemníka/tajemnice obce podle zakona č.128/2000 Sb. o obcích v platném znění a současně vedoucího úřadu podle zakona č. 312/2002, o úřednících územních samospravných celků a o změně některých zakonů, v platném znění.
Tajemník/tajemnice plní úkoly stanovené zákonem o obcích a dalšími právními předpisy.
Zejména pak plní úkoly statutárrniho orgánu zaměstnavatele vůči zaměstnancům zařazeným
do obecního úřadu. Je odpovědný za plnění úkolů úřadu v samostatné a přenesené
působnosti a vytváření podmínek pro zajištění jeho činnosti.
Tajemník/tajemnice dále zajišťuje samostatné agendy:
- zasedáni Zastupitelstva obce
- jednáni Rady obce
- kompletní personální agendu
- vnitřní předpisy
Místo výkonu práce: územní obvod obce Povrly, včetně přilehlých osad
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou na 3 měsíce
Předpoklady k výkonu práce :
. Splnění všech podmínek podle § 4 odst.1) a. 3) a § 5 odst.1) a 2) zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platné znění
. Zdravotní způsobilost
. Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského či bakalářského studijního programu (veřejná správa výhodou)
. Splnění předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., (lustrační zákon). Narození uchazeči po 1.12.1971 dokládat nemusí.
. Způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost,
. Zvláštní odborná způsobilost – výhodou
. Praxe na úseku státní správy nebo samosprávy
. Zkušenost s organizací práce, rozdělováním agend, schopnost pracovat s prioritami
. Odpovědnost, flexibilita, schopnost spolupráce
. Znalost PC
. Kultivované vystupování
. Pečlivost a důslednost
. Samostatné jednání
. Ochota dál se vzdělávat
Pokud se nepodaří obsadit pracovní pozici vhodným uchazečem, obec přistoupí k využití výjimky v souladu s ustanovením § 3 odst. 4 NV č. 341/2017 Sb., na stanovenou omezenou dobu 4 let v souladu s tímto nařízením.
Písemná přihláška musí obsahovat:
. Jmeno, příjmení, titul,
. Datum a místo narození
. Místo trvalého pobytu,
. Čislo občanského průkazu
. Statni příslušnost
. Telefonický kontakt na uchazeče, případně emailový kontakt
. Datum a podpis zájemce
K přihlášce se připojí tyto doklady:
. Životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech zvláště ve veřejné správě
. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsiců
. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
. Motivační dopis
Informace o zpracovaní osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje nebudou dále nikomu poskytovány a budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k uzavření pracovní smlouvy s vybraným uchazečem. Obec Povrly se řídí ustanoveními EP a Rady č. 2016/679 – GDPR.
Platová třída: 11 (zak. č. 262/2006 Sb. ZP a NV č. 341/2017Sb.v platném znění), odpovídající dosaženému vzdělání.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobou na 3 měsice
Přihlášky zasílejte poštou nebo osobně předejte do podatelny obce Povrly, k rukám tajemnice Mírova 165/7, 403 32 Povrly – v termínu do 22. března 2023 do 14.00 hodin. Přihlášku označte viditelně : Výběrové řízení na pracovní pozici vedoucí úřadu.
. kontaktní telefon : zobrazit tel. číslo
. tato veřejná výzva je zveřejněna též na internetové adrese: www.povrly.cz
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru. Všichni uchazeči budou
o výsledku výběrového řizení písemně vyrozuměni a předložené doklady jim budou vráceny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.



