- Plný úvazek

KO: Skovajsová Lenka., tel.: zobrazit tel. číslo – volejte Po – Pá 6:00–14:30 hod., v případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes .
Máte zkušenosti na manažeské pozici či obchodním oddělení, máte rádi cestování, baví vás komunikace s lidmi a hledáte novou pracovní výzvu?
Pokud jste si odpověděl/a na všechny otázky ano, máme pro vás zajímavou příležitost
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, prokazatelnou praxi na obdobné obchodní pozici min. 3 roky, možnost často cestovat za obchodními příležitostmi do zahraničí, výbornou znalost anglického jazyka na úrovni C1, dobrou znalost práce na PC, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, samostatnost v rozhodování, výborné organizační schopnosti, nástup možný ihned.
Pracovní náplň: aktivní oslovování a vyhledávání nových zákazníků převážně na zahraničním trhu, udržování a rozvíjení obchodních vztahů se zákazníky, cestování za zákazníky, příprava a aktualizace obchodních nabídek, samostatná obchodní jednání, příprava a realizace obchodních smluv, podmínek prodeje a plateb, zajišťování obchodních plnění, spolupráce se skladovým a výrobním úsekem, potřebná obchodní administrativa a reporting vedení společnosti, plánování, příprava, realizace účasti na odborných výstavách.
Nabízíme: ohodnocení odpovídající pracovní pozici včetně motivační prémiové složky dle nastavených KPI, příjemný pracovní kolektiv, pružnou pracovní dobu, odměny za pracovní a životní jubilea, 25 dní dovolené, nákup výrobků společnosti za zvýhodněnou cenu, možnost vzdělávání a osobního rozvoje.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?