- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: U Bzinku 409, 696 81 Bzenec. Náplň práce QHSE SPECIALISTY:
realizace cílů QHSE, vedení dokumentace, její aktualizace a implementace do provozu, kontrolní činnost v těchto oblastech, kvalita (řízení vstupních surovin, komunikace se zákazníky, podpora obchodu, řízení reklamací a neshod), zdraví a bezpečnost (management a řízení rizik, bezpečnost zařízení a na pracovištích, řešení pracovních úrazů, školení BOZP, vytváření reportů, vedení zaměstnanců k bezpečné práci, OOPP), požární ochrana, ADR (dodržování schválených postupů, spolupráce s externistou), životní prostředí (odpadové a vodní hospodářství, ochrana ovzduší, chemické látky a směsi).
Ve výše zmíněných oblastech dále: provádění kontrol včetně analýz, auditů (interních i externích) a školení, účast na definování a implementaci bezpečnostních, kvalitativních, environmentálních a hygienických standardů, spravovat všechny potřebné administrativní vstupy v nástrojích QHSE a ERP systému, neustále zlepšovat standardy a proces (např. kulturu místní organizace, šířit povědomí o možných rizikových situacích, práce v souladu s dodržováním zákonných požadavků a krizovým systémem pro systémem pro případ mimořádných situací), účastnit se projektů, v případě potřeby být podporou pro manažera QHSE.
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, AJ – pokročilá úroveň, ŘP – B.
Příspěvek na obědy, v případě příznivých hospodářských výsledků 13 plat, 5 dnů dovolené navíc, sick days, možnost vzdělávacích kurzů.
Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?