- 38 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Druh PPV
— Pracovní poměr (Na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou)
Pracoviště
— Praha
Možný nástup
— 11/2022
— ostraha a ochrana majetku
— kontrola dodržování režimových opatření vstupu a pohybu osob, vjezdu a výjezdu vozidel z objektů
— součinnost s Policií ČR, Městskou policií, jednotkami HZS, ZZS a ostatními prvky IZS a určenými osobami
— používání věcných bezpečnostních prostředků
— zajišťování prvotních činností k odvrácení nebezpečí nebo zamezení škod a ztrát na majetku a zdraví osob
— 12 hod. směny – nepřetržitý provoz
Požadované vzdělání
— SŠ vzdělání (maturita nebo výuční list)
Požadovaná praxe
— vhodné i pro absolventy
Kvalifikační předpoklady
— zdravotní způsobilost – vstup do provozované dopravní cesty bude obsahem vstupní pracovnělékařské prohlídky
— trestní bezúhonnost
— znalost práce na PC výhodou
— znalost AJ, NJ výhodou
— zkušenosti v oboru bezpečnosti výhodou
— řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou
— profesní kvalifikace 68-008-E "Strážný" výhodou
Požadovaný profil
— samostatnost, spolehlivost, flexibilita, zodpovědnost a pečlivost
— komunikativnost (schopnost práce v kolektivu)
— ochota učit se novým věcem
— aktivní přístup k řešení úkolů
— znalost českého jazyka na úrovni zkoušky B2
— zázemí stabilní státní organizace
— pracovní doba 37,5 hod./týden
— 6 týdnů dovolené
— možnost kariérního růstu
— možnost rozšíření znalostí v rámci drážní problematiky
— jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
— příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
— příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
— volnočasovou kartu MultiSport
— po roce příspěvek na penzijní spoření aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?