- 26 000 Kč
- Plný úvazek
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 11. 3. 2019. na emailovou adresu: e-mail přes
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Požadované dovednosti
znalost MS Office – velmi dobrá znalost, zejm. pokročilá znalost MS Excel,, flexibilita schopnost zvládnout SW používaný na ÚZSVM
výborná orientace ve stavebních výkresech a dokumentaci
schopnost zpracovávání dílčích úkolů při vypracovávání jednoduchých stavebních investičních akcí ve vazbě na záměry, strategii a finanční zdroje organizace
praxe v kontrolní činnosti při realizaci stavebních investic, provádění výkonného dozoru
orientační znalost o vypracovávání rozpočtů jednoduchých staveb
schopnost přípravy a kompletace smluvních a jiných dokumentů investičních stavebních akcí
praktické a samostatné myšlení, sebekontrola a sebeovládání
samostatnost, schopnost přijmout odpovědnost, rozhodnost, flexibilita, organizační schopnosti, odolnost vůči mentální zátěži
jistota, pohotovost a kultivovanost vystupování, kvalitní písemný a slovní projev, přizpůsobivost, schopnost pracovat v týmu
adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).
řízení, usměrňování a zajišťování přípravy a realizace investičních akcí Územního pracoviště Brno
zajišťování dílčích úkolů přípravy stavebních investic a investičních celků
zpracovávání dílčích úkolů při vypracovávání investičních záměrů
koordinace jednotlivých fází a účastníků přípravy a realizace investic, projektové, finanční a technické přípravy, dodavatelů a jiných zúčastněných orgánů
příprava zpracování rozpočtů investičních akcí
zajišťování dílčích úkolů v rámci kolaudačních řízení, ověřování způsobilosti a přebírání prací včetně komplexního vedení dokumentace a zpracovávání protokolů

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.