- Zkrácený úvazek

Státní občanství ČR, občanství jiného členského státu Evropské unie, neno občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP. Znalosti a praxe v oblasti správy a realizace majetku. Znalost problematiky investic ve státní správě nebo územních samosprávních celcích výhodou, v oblasti provozu a správy objektů. Velmi dobrá uživatelská znalost VT, flexibilita, schopnost zvládnout SW používaný na ÚZSVM. Praktické a samostatné myšlení, sebekontrola a sebeovládání, samostatnost, schopnost přijmout odpovědnost, rozhodnost. Odolnost vůči psychické zátěži, organizační schopnosti, komunikativnost, jistota, pohotovost a kultivovanost vystupování, kvalitní písemný a slovní projev, přizpůsobivost, schopnost pracovat v týmu. Splnění ustanovení §17 odst. 2 a odst. 3 zákona č.201/2002 Sb., znalost MS Office – velmi dobrá znalost, pokročilá znalost MS Excel, výpis TR. PP na dobu určitou s možností prodloužení.
Vedení majetkové agendy především zajišťování činností spojených s provozem, správou a údržbou provozního majetku. Příprava podkladů k uzavírání dodavatelsko – odběratelských vztahů, realizace poptávkových řízení malého rozsahu. Zajišťování provozu technických zařízení a revizních činností ve spravovaných objektech. Indispoziční volno, stravenky. Strukturovaný životopis, s podrobným popisem praxe a motivační dopis zasílejte do 6.3.2020 na email: e-mail přes , nebo na adresu: ÚZSVM, Radomíra Ondrášková, Příkop 11, 602 00 Brno. Úřad si vyhrazuje právo zrušit VŘ kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do VŘ a nebude sdělovat uchazečům
( uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto VŘ, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů nebo prodloužit termín VŘ. V případě, že nebudete vyrozumění do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupupujete do dalšího kola VŘ:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?