- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup: dle dohody.
Náplň práce: komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných Úřadem. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Dodržování závazných postupů, metodik a interních předpisů Úřadu při zadávání zakázek malého rozsahu. Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR.
Požadujeme: splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.; trestní bezúhonnost; samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů; velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce; ekonomické a právní povědomí; rychlé, věcné a konstruktivní jednání, samostatnost, schopnost kooperace, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivost a komunikační schopnosti, loajalitu, zodpovědnost, profesionální vystupování, časovou flexibilitu, schopnost analytického myšlení; praxe a dovednosti ze státní správy nebo územních samosprávních celků výhodou; řidičský průkaz sk.B, aktivní řidič. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru.
Požadujeme zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům, kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete e-mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu nejpozději do 25. 7. 2021 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ ref VZ OHS).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.