- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup: dle dohody.
Náplň práce: komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných Úřadem. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Dodržování závazných postupů, metodik a interních předpisů Úřadu při zadávání zakázek malého rozsahu. Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR.
Požadujeme: splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.; trestní bezúhonnost; samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů; velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce; ekonomické a právní povědomí; rychlé, věcné a konstruktivní jednání, samostatnost, schopnost kooperace, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivost a komunikační schopnosti, loajalitu, zodpovědnost, profesionální vystupování, časovou flexibilitu, schopnost analytického myšlení; praxe a dovednosti ze státní správy nebo územních samosprávních celků výhodou; řidičský průkaz sk.B, aktivní řidič. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru.
Požadujeme zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům, kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete e-mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu nejpozději do 25. 7. 2021 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ ref VZ OHS).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?