- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

místo výkonu práce : Městský úřad Břidličná, Nábřežní 452
Vedení agendy spisové a archivní služby-GINIS ELSS, archivace a skartace písemností, vedení úřední desky, vedení příjmové pokladny, vybírání místních poplatků, kontaktní místo Czech POINT, vedení agendy ztrát a nálezů, registrace agend, centrální evidence smluv, informování občanů prostřednictvím městského rozhlasu, zpracování posudků na občany pro potřeby státních orgánů.
Dobrá uživatelská znalost práce na PC a internetu, samostatnost, odpovědnost, preciznost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce,
řidičský průkaz skupiny B.
Písemná přihláška zájemce dle §7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb. musí obsahovat tyto náležitosti:
Písemné přihlášky v zalepené obálce označené ,,Výběrové řízení – podatelna, pokladna – NEOTVÍRAT" doručte nejpozději do 25. června 2021 na adresu:
Město Břidličná, Nábřežní 452, 793 51 Břidličná
Případné dotazy zodpoví: Ing. Jana Paštěková, tajemnice Městského úřadu Břidličná, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno písemně. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly (§9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb.). Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Po skončení výběrového řízení budou uchazečům písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Z : 1.6.2021
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?