- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

referent/ka hospodářského a investičního odboru.
Druh práce: práce na svěřeném úseku, zejména příprava a organizace výběrových řízení při zadávání zakázek malého rozsahu, administrace portálu veřejných zakázek a profilu zadavatele, monitorování dotačních příležitostí, příprava a podávání žádostí o dotace na projekty města a spolupráce při přípravě investic města, koordinace provádění údržby, oprav a rekonstrukcí.
Místo výkonu práce: území města Starého Plzence
Platová třída odpovídající druhu práce: 9. – 10.
Případné podrobnější informace poskytne tajemník městského úřadu Ing. Radek Hroch, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Předpokládaný termín nástupu do funkce: říjen 2024, případně dle dohody – pracovní poměr na dobu neurčitou
nejpozději do 9. září 2024 do 10,00 hod.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeč nevyzvedne osobně, nebo požádá o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo předběžného výběru uchazečů na základě zaslaných podkladů k výběrovému řízení, právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů nebo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit.
Vybraní vhodní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Poptávaná pozice je v 9. – 10. platové třídě s platovým rozmezím od 21.710 Kč do 34.370 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní ohodnocení + zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenky, flexi pass, …).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?