- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Kontak: Thomas Nicola, e-mail: e-mail přes
POPIS PRÁCE
Základní povinnosti a odpovědnosti:
o Poskytovat vysoce kvalitní servis a podporu při řešení každodenních činností role zákaznického servisu pro všechny přiřazené zákazníky (servis zahrnuje všechny procesy od objednávky po dodání)
o Vhodně reagovat na stížnosti zákazníků a neprodleně je řešit
o Komunikovat s vedením a případně poskytnou rady, pokud se mění potřeby týkající se zákaznické základny; doporučovat změny procesu tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníka
o Spolupracovat s interními a externími zákazníky, tak aby bylo zajištěno splnění všech prvků objednávky pro včasné a přesné doručení
o Přijímat, spravovat a řešit dotazy zákazníků týkající se objednávek, změn, zrušení, termínů dodání, produktů, dostupnosti produktů
o Proaktivně kontaktovat stávající portfolio zákazníků a zadávat objednávky dle jejich požadavků
o Zajistit, aby dotazy ohledně produktů byly náležitě přesměrovány a zodpovězeny
o Zpracovávat činnosti související se správou kmenových dat zákazníků prostřednictvím definovaných kanálů
o Dle potřeby poskytovat podporu kolegům týmu zákaznických služeb
o Provádět další činnosti, které mohou být přiděleny supervizorem zákaznických služeb nebo manažerem zákaznických služeb
Místo výkonu práce:
o Zaměstnanec pracuje v Praze, České republice
POŽADAVKY NA PRACOVNÍ POZICI
Základní znalosti a dovednosti:
o Vynikající schopnost písemné a ústní komunikace
o Plynulá znalost angličtiny a španělštiny, portugalština výhodou
o Telefonické dovednosti – v oblasti naslouchání, řešení problémů, řešení složitých situací nebo dotčených zákazníků
o Osobní organizační schopnosti
o Organizace – schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem / náročnými lhůtami
o Schopnost sledovat specifické procesy
o Flexibilita
o Zaměření na detail
o Schopnost strukturování, analýzy a porozumění datům
o Znalost MS Outlooku, Wordu, Excelu
o Schopnost efektivně pracovat v kancelářském prostředí, používat počítač a další kancelářské vybavení
Další dovednosti:
o Zaměření na zákazníka a empatie
o Týmový hráč
o Otevřenost, kulturní citlivost
o Schopnost rozpoznat a přivítat rozmanitost
o Flexibilita a přístup zaměřený na řešení problémů
o Zápal pro zlepšování procesů
Obecná zodpovědnost:
o Plnění všech příslušných požadavků
o Včasné hlášení stížností na kvalitu všech produktů
o Úspěšné absolvování všech povinných školení
Životopis a průvodní dopis zasílejte výhradně v anglickém jazyce (Please send your answer and CV in English only)
Zaměst.výhody:
stravenky,příspěvek na dopravu, příspěvek na jazykový kurz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.