- Plný úvazek
ov.9.9./28.7.2020/ KONTAKT: emailem nebo telefonicky v době od 9.00 hod. do 16.00 hod.
POŽADAVKY: min. 2 roky v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo logistiky, AJ nebo NJ slovem i písmem. Pokročilá znalost práce s PC – MS Office, zkušenosti s ERP systémem, např.SAP, Microsoft Dynamics 365. Řidičský průkaz skupiny B. Samostatnost při plnění úkolů, velmi dobré komunikační schopnosti.
NÁPLŇ PRÁCE: příjem prodejních objednávek od zákazníků a jejich zadání do IS systému, potvrzování termínů expedice prodejních objednávek na základě stanovených dodacích lhůt. Tvorba podkladů pro vychystání prodejních objednávek a jejich expedici dle požadavků. Práce se zákaznickými portály, zakládání nových odběratelů do IS a správa jejich databáze. Komunikace se zákazníky v záležitostech dodávek a logistiky prodejních objednávek.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, roční bonus, docházkový bonus, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávání, závodní stravování, příspěvek na kulturu a jiné.