- 11 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
ov.9.9./28.7.2020/ KONTAKT: emailem nebo telefonicky v době od 9.00 hod. do 16.00 hod.
POŽADAVKY: min. 2 roky v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo logistiky, AJ nebo NJ slovem i písmem. Pokročilá znalost práce s PC – MS Office, zkušenosti s ERP systémem, např.SAP, Microsoft Dynamics 365. Řidičský průkaz skupiny B. Samostatnost při plnění úkolů, velmi dobré komunikační schopnosti.
NÁPLŇ PRÁCE: příjem prodejních objednávek od zákazníků a jejich zadání do IS systému, potvrzování termínů expedice prodejních objednávek na základě stanovených dodacích lhůt. Tvorba podkladů pro vychystání prodejních objednávek a jejich expedici dle požadavků. Práce se zákaznickými portály, zakládání nových odběratelů do IS a správa jejich databáze. Komunikace se zákazníky v záležitostech dodávek a logistiky prodejních objednávek.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, roční bonus, docházkový bonus, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávání, závodní stravování, příspěvek na kulturu a jiné.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.