- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Náplň práce: vyřizování prodejních objednávek a jejich zpracování v ERP – SAP, zodpovědnost za vyřizování reklamací zákazníků, jejich evidence v ERP a speciálním programu pro evidenci reklamací, každodenní komunikace s odběrateli, komunikace s ostatními odděleními firmy – sklad, nákup, obchod, kvalita
místo výkonu práce: Otrokovice
Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání ukončené maturitou, znalost AJ (písmem), znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel), řidičský průkaz skup. B, komunikativnost, samostatnost, časovou flexibilitu, analytické schopnosti, důslednost, schopnost práce v týmu, výhodou je praxe v oblasti zákaznického servisu, či logistiky, výhodou je zkušenost práce v SAP
Nabízíme: adekvátní finanční ohodnocení vč. cílových prémií za výsledky, široké spektrum zaměstnaneckých benefitů, individuální přístup ke každému pracovníkovi, dobrý pracovní kolektiv, pracovní smlouvu v nadnárodní společnosti s dlouhou historií, možnost osobního rozvoje a perspektivu růstu i v rámci holdingu, jazykové a odborné vzdělávání

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.