- Zkrácený úvazek
[int. pozn] – D: N –Místo výkonu práce:
Ústecká č.p. 1335/30, Děčín V-Rozbělesy, 405 02 Děčín 2, oddělení Internal Ordering Team
Hlavní odpovědnosti:
- Obsluha zákaznické linky pro příjem objednávek z České a Slovenské republiky (telefon, e-mail, práce s nepersonální e-mailovou schránkou)
- Komunikace se zákazníky o potřebách a možnostech dodávek produktů na denní bázi
- Interní komunikace o zákaznických požadavcích v rámci ČR, SR a Polska
- Příjem reklamací a zadávání údajů do databází
- Odpovědnost za dodržování legislativy SDP (Správná Distribuční Praxe) a SVP (Správná Výrobní Praxe) v oblasti medicinálních plynů
- Spolupráce a konzultace při zabezpečování objednávek pro příslušenství
- Archivace dokladů
- Zodpovědnost za dodržování všech interních předpisů
Profil vhodného kandidáta:
- SŠ vzdělání ukončení maturitou
- Příjemné vystupování a orientace na zákazníka a jeho potřeby
- Iniciativní přístup k práci, zodpovědnost, samostatnost
- Anglický jazyk – výhodou
- Znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
- Odolnost vůči stresu
- Smysl pro týmovou práci
Co můžeme nabídnout:
- Samostatnou práci v úspěšné mezinárodní společnosti
- Řadu zaměstnaneckých benefitů (25 dnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávání, sick days, doplatek v době nemoci atd.)
- Práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
Pokud Vás zaujala nabízená pracovní pozice, kontaktujte personální oddělení:
Mgr. Radek Snášel, e-mail přes – zašlete své CV, následně budete informováni, zda jste pozváni k pohovoru



