Referent zpracování objednávek

Jablonec nad Nisou

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Máte praxi se zpracováním zákaznických objednávek ve výrobní společnosti?

Nebo jste absolvent VŠ ekonomického směru a pozitivní a přátelské jednání je Vaše přirozenost?

Dobré vztahy s obchodními zákazníky považujete za důležité?

Pokud ano, mohla by tato nabídka být přímo pro Vás!

Pro menší výrobní společnost hledáme proaktivní/ho referentku/ta, která/ý bude "objednávkovým" partnerem pro zákazníky.

Popis pozice:

- Zpracování zákaznických objednávek, příprava podkladů pro expedici a fakturace

- Objednávání přepravy

- Komunikace se zákazníkem ve spolupráci s obchodním oddělením

- Udržování aktuálních prodejních ceníků

- Zasílání pohledávek zákazníkům a obchodnímu oddělení, komunikace s finančním oddělením v případě řešení pohledávek

- Spolupráce při řešení případných reklamací

- Správa přidělených konsignačních skladů

Profil kandidáta:

- SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru

- Komunikační schopnosti a prozákaznický přístup

- Praxe na obdobné pozici velkou výhodou

- Znalost SAP výhodou

- Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni

- Pečlivost, samostatnost, schopnost práce v týmu, aktivní přístup

Nabízíme:

- Dlouhodobou spolupráci v nadnárodní společnosti

- Přátelské a moderní zázemí menšího závodu

- Pružnou pracovní dobu

- Týden dovolené navíc po 1. odpracovaném roce

- Stravenky 100 Kč / den, FlexiPass

- Příspěvky na penzijní připojištění, životní pojištění

- Aktivní využívání cizích jazyků

- Vzdělávání, osobní a odborný rozvoj

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální nabídka