- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

vedení týmu lidí (5 mistrů, cca. 180 výrobních a nevýrobních), hodnocení zaměstnanců, motivace, odpovědnost za splnění výrobního plánu, optimální využití strojního vybavení, kvalitu výstupních produktů, nastavení a údržba výrobního reportingu, optimalizace procesů ve výrobě s cílem snižování nákladů a zvyšování kvality, provádění neustálého zlepšování, koordinace s ostatními odděleními (technologie, kvalita, logistika), zodpovědnost za kvalitu a BOZP na provoze, min. 5 let praxe na vedoucích pozicích ve strojírenství (technické oddělení, plánování, kvalita), VŠ/SŠ vzdělání v oblasti strojírenství, zkušenosti se strojírenskou výrobou v oblasti obrábění, AJ na pokročilé úrovni (občasná komunikace se zákazníky), znalost základních principů plánování a řízení výroby (termínové, kapacitní), porozumění principům procesního řízení a schopnost jejich zavádění, schopnost definovat a nastavovat správně klíčové ukazatele výkonnosti, znalost podnikových informačních systémů, pokročilá znalost MS Office, znalost a schopnost používání projektového řízení, zkušenost s implementací a používáním základních principů lean manufacturing (5S, TPM, SMED, SFM aj.), manažerské schopnosti, samostatnost, spolehlivost a vůle posouvat věci dopředu, mzda dohodou dle praxe a zkušeností, progresivní mzdové hodnocení, perspektivní uplatnění v rámci firmy, 25 dní dovolené, 2 sick days, penzijní připojištění, příspěvek na lékařskou péči, závodní stravování, e-stravenky, profesní rozvoj, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky (8.00 – 11.00 a 12.30 – 14.00 hod.) nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?