- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Údolní 1174, 696 11 Mutěnice. Požadavky: znalost MS Office, znalost SW Pohoda výhodou, praxe na obdobné pozici minimal. 2 roky, schopnost převzít odpovědnost za výsledky svěřeného úseku, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, týmově laděná osobnost. Náplň práce: Využití výrobních technologií a kapacit s ohledem na optimalizaci výrobních procesů z hlediska termínů, kvality a efektivnosti využitých zdrojů, řízení týmu pracovníků /cca 20 osob/, koordinace výrobních kapacit, kontrola plánu výroby /prodej/stavy/, koordinace výroby a logistiky při zavádění nových výrobků, zodpovědnost za správnost údajů dle legislativy, koordinace a komunikace s oddělením kvality. Vedení, motivace, kontrola a organizace týmu. Zodpovědnost za kvalitu a kvantitu naplánované a odvedené práce. Stabilní zázemí úspěšné společnosti, práce v přátelském kolektivu, práce na HPP,stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti, školení,bonusy/prémie,firemní akce. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo na mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.