- 35 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek

Hlavní pracovní poměr. Nástup možný ihned. Angličtina výhodou. Kontrola kvality materiálu a výrobků vizuální kontrolou, měřením, funkčními zkouškami. Ověřování funkčnosti výrobků a zařízení a označování výrobků třídou jakost. Provádění vstupní, mezioperační a výstupní kontroly za pomoci analogových i digitálních měřidel, tvorba programů pro 3D, vyplňování protokolů a policových výkresů, metodik pro měření. Vystavování kontrolních protokolů a evidování v IS společnosti, evidence zmetkovitost. Zpracování postupů kontroly a zkoušek dle instrukcí nadřízeného pracovníka, předávání podkladů, zpráv a reportů pro vedení úseku kvality a vedení organizace. Podílení se na procesu budování, udržování a rozvoji systému kvality dle norem ISO. Spolupráce při tvorbě interních směrnic pro vzorkování prvovýroby FAI, reklamačních protokolů 8D report a jiných nápravných opatření, norem kvality a kontrola jejich dodržování. Analýza neshod v procesech, jichž je účasten, podávání vlastních návrhů na zlepšení. Podílení se na nápravných a preventivních opatřeních při řízení kvality neshodného produkt. Péče o měřící a kontrolní technik. Spolupráce s ostatními útvary na pracovišti.
Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, možnost stravování, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní oblečení, profesní vzdělávání.
Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, možnost stravování, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní oblečení, profesní vzdělávání.
Náborový příspěvek po 3 měsících 10000.
K motivačnímu dopisu přiložte profesní životopis. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes a osobně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?