- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující informace3) :
(požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky,
náplň práce
apod.) Pracovní náplň:
" řízení a koordinace činnosti ekonomického, hospodářského a technického provozu organizace
" vedení a organizace práce podřízených zaměstnanců
" zajišťování finančního hospodaření organizace v souladu s platnými právními předpisy
" sestavování finančního plánu organizace, sledování čerpání finančního plánu a zpracování rozpočtových
opatření
" metodické vedení v oblasti účetnictví, mezd a ekonomické agendy
" zajištění správy a údržby budov, technických zařízení a vozového parku
" odpovědnost za hospodárné nakládání s majetkem organizace
" zajišťování veřejných zakázek a smluvních vztahů souvisejících s provozem organizace
" spolupráce s vedením organizace při plánování a realizaci rozvojových a investičních projektů
" zpracovávání podkladů pro zřizovatele a kontrolní orgány
" tvorba vnitřních předpisů a metodických materiálů v rámci svěřené působnosti
" zpracování komplexních rozborů hospodaření organizace
Upozornění
Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 15. 10. 2025.
V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku do dalšího kola, bude kandidát pozván k dalším kolům výběrového řízení. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Podáním dokumentů uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Další informace podá: personální úsek RKK, tel. zobrazit tel. číslo ,
e-mail: .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.