Referent/ka správy ve věcech archivnictví a spisové služby na Odboru kanceláře tajemníka

Mohelnice, Šumperk
21.710 – 31.820 Kč

Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 13.03.2024 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice.ID datové schránky 6qtbthy .
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (4/2024).

Případné dotazy zodpoví
Ing. Olga Špundová, vedoucí odboru, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes odpovědní formulář.

Požadavky pro výkon funkce

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu popř. vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; obor archivnictví a spisová služba nebo veřejná správa výhodou
  • orientace v zákoně č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů včetně prováděcích vyhlášek
  • praxe s vedením elektronické spisové služby výhodou
  • praxe s prováděním skartačního řízení výhodou
  • administrativní a organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti
  • umět nalézat nová řešení a postupy
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Základní vykonávané činnosti – druh práce

  • komplexní zajišťování a koordinace chodu spisové služby v rámci úřadu
  • provádění dohledu nad výkonem spisové služby a nakládáním s dokumenty v rámci celého životního cyklu (evidence, oběh, vyřizování, ukládání, vyřazování ve skartačním řízení atd.)
  • metodické usměrňování a koordinace výkonu spisové služby včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád)
  • metodická, poradenská a konzultační činnost v oblasti výkonu spisové služby
  • zajištění a koordinace přímé uživatelské podpory aSSL SW VERA
  • asistence a podpora pracovníkům pověřeným zajištěním chodu podatelny včetně jejich případného zastoupení na těchto funkcích
  • zajišťování a realizace pravidelných skartačních řízení včetně komunikace s příslušným archivem
  • sledování změn příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 499/2004 Sb. a vyhlášky č. 259/2012 Sb., a jejich implementace v rámci vnitřních předpisů a procesů

Podrobnosti k podání přihlášky najdete zde:
https://www.mohelnice.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-4056/archiv=0

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 7. listopadu
PENTACO, spol. s r. o. | PENTACO, spol. s r. o. | Boskovice Boskovice
  • 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • 37 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
WILLI plast s.r.o. | WILLI plast s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. listopadu
Psychiatrická nemocnice Jihlava | Psychiatrická nemocnice… | Jihlava Jihlava
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. ledna
TextilEco a.s. | TextilEco a.s. | Brno Brno
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. března
TextilEco a.s. | TextilEco a.s. | Boskovice Boskovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. března
Luxury Passenger Transport Service s.r.o. | Luxury Passenger Transport… | Praha Praha
  • 37 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. února
ARIES, a.s. | ARIES, a.s. | Vrchlabí Vrchlabí
  • 38 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
PRESBETON Nova, s.r.o. | PRESBETON Nova, s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 21 500 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., Dibaq a.s., Letoplast s.r.o., Broker Investment, s.r.o., LH Revital s.r.o., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., PENTACO, spol. s r. o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ZLKL, s. r. o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Old House Capital, a.s., Proveon, a.s., TextilEco a.s., COLORprofi, spol. s r.o., Terra Mobile s.r.o., nextbike Czech Republic s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, STAEG, spol. s r.o., Správa železnic, státní organizace, Moravské potravinářské strojírny, a.s., ARCgroup s.r.o., Arcibiskupství olomoucké, Rodina Koláčkova s.r.o., VINTECH Industries s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ARAMARK, s.r.o., TRIDO, s.r.o., Bergasto a.s., Modivo Czech, s.r.o., WILLI plast s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Kontrolor / Kontrolorka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Test inženýr / inženýrka, Zástupce vedoucího manažera

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Polička, Helvíkovice, Letovice, Olomouc, Šumperk, Svitavy, Boskovice, Velká Bystřice, Loštice, Neředín, Olomouc, Celá ČR, Litomyšl, Lanškroun, Prostějov, Prostějov, centrum, Zábřeh, Hejčín, Olomouc, Plumlov, Jevíčko, Blansko, Uničov, Mohelnice, okres Šumperk

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

asistence