- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup duben 2022 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (výše platu závisí na délce praxe).
Pracovní náplň: zajišťování činnosti správce spisoven Městského úřadu Nové Město nad Metují a organizačních složek města Nové Město nad Metují; koordinace a metodické usměrňování spisoven, předarchivní péče o dokumenty ve spisovnách; ve spolupráci se Státním archivem Náchod zajišťování skartačních řízení včetně předávání dokumentů vybraných za archiválie k trvalému uložení výstupem z elektronického systému spisové služby Elisa na Národní archivní portál; zpracovávání návrhů na změnu a aktualizaci Spisového řádu včetně jeho příloh; zveřejňování smluv uzavřených městem Nové Město nad Metují v Registru smluv; zveřejňování obsahu úřední desky způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/ 2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadované dovednosti: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost; výborná znalost práce na PC; časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákoně č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, zákoně č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
Zaměstnavatel uvítá: praxi v oblasti elektronické spisové služby a archivnictví; vzdělání v oboru archivnictví a pomocné vědy historické nebo v oboru veřejná správa.
Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu, volný čas; 5 týdnů dovolen, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 16. února 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Výběrové řízení uchazečů, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 23. 2. 2022.
Bližší informace podá Ing. Dagmar Kavanová, vedoucí Oddělení vnitřních věcí, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – referent OVV – Neotvírat“.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.