Marketingový specialista (m/ž)

Česká Lípa
35.000 – 45.000 Kč

Požadujeme:

  • písemné i ústní vyjadřování na vysoké úrovni, cit pro grafiku, znalost správy sociálních sítí, zkušenost se systémy pro správu obsahu (CMS), výhodou jsou zkušenosti s návrhem webových prezentací a znalost grafických programů. Oceníme organizační schopnosti. Zájem o IT a moderní technologie.

Náplň práce:

  • odpovědnost za prezentaci a propagaci firmy a jejích softwarových produktů.

Úkoly:

  • ve spolupráci s externím dodavatelem zajistit redesign webové prezentace, pečovat o kvalitní obsah webu. Vydávání měsíčního newsletteru (Ecomail). Vytváření příspěvků na firemní LinkedIn. Návrh propagačních letáků a dalších materiálů. Podílet se na dalších činnostech – pořádání webinářů pro zákazníky, firemních akcí pro zaměstnance, setkání s obchodníky.

Nabízíme:

  • zajímavou práci na rozsáhlém projektu v úspěšné a stabilní společnosti, zaškolení a další odborný růst, ohodnocení odpovídající zkušenostem a odpovědnosti.
  • možnost práce na home office, stravenky, týden dovolené navíc, příspěvky ze sociálního fondu

První kontakt pouze e-mailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

design měsíční zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT