- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

NÁPLŇ PRÁCE: Jaká bude hlavní náplň Vaší práce: vedení týmů dvou soc. služeb pracujících s lidmi s mentálním postižením a duševním onemocněním, organizování a řízení činností v soc. službách, akcí a úkolů, vedení porad, administrativní činnost, komunikace s klienty, spolupráce s rodinami klientů, institucemi, úřady, účast na jednáních, vedení dokumentace, zpracovávání vnitřních metodik a předpisů služeb, práce s informačním systémem, evidence, smlouvy s klienty
příprava podkladů pro žádosti o dotace a pro vyúčtování dotací, grantů a evropských projektů
DALŠÍ POŽADAVKY: Co požadujeme: vzdělání VŠ, VOŠ, případně SŠ, soc. vzdělání výhodou ,
profesionalitu a férovost v jednání s lidmi a zároveň dobré srdce, pozitivní vztah k lidem s mentálním a zdravotním postižením a s duševním onemocněním, zkušenost s vedením a řízením lidí, schopnost konstruktivní otevřené komunikace, schopnost prezentovat službu, organizovat akce a program pro klienty a veřejnost, samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost, pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování, vlídnost, časovou flexibilitu, loajalitu, výpis z restříku trestů,
ochotu pracovat v církevní organizaci a respekt k jejímu poslání, hodnotám a Kodexu
NABÍZÍME: Co nabízíme: zajímavou a smysluplnou práci, možnost seberealizace, možnost dalšího odborného růstu a profesního rozvoje, práci v příjemném prostředí a kolektivu, podporu, supervize a zaškolení, zapojení do rozvoje služeb i organizace, možnost podílet se na akcích pro veřejnost, kvalitní pracovní vybavení, benefity organizace – 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, Místo výkonu práce: Moravská Třebová. Předpokládaný nástup: 1. 2. 2022, nebo dle dohody
KONTAKT: Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis. Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání. Přihlášky zasílejte do 3. 12. 2021 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ DS, STD“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?