- 35 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: Jaká bude hlavní náplň Vaší práce: vedení týmů dvou soc. služeb pracujících s lidmi s mentálním postižením a duševním onemocněním, organizování a řízení činností v soc. službách, akcí a úkolů, vedení porad, administrativní činnost, komunikace s klienty, spolupráce s rodinami klientů, institucemi, úřady, účast na jednáních, vedení dokumentace, zpracovávání vnitřních metodik a předpisů služeb, práce s informačním systémem, evidence, smlouvy s klienty
příprava podkladů pro žádosti o dotace a pro vyúčtování dotací, grantů a evropských projektů
DALŠÍ POŽADAVKY: Co požadujeme: vzdělání VŠ, VOŠ, případně SŠ, soc. vzdělání výhodou ,
profesionalitu a férovost v jednání s lidmi a zároveň dobré srdce, pozitivní vztah k lidem s mentálním a zdravotním postižením a s duševním onemocněním, zkušenost s vedením a řízením lidí, schopnost konstruktivní otevřené komunikace, schopnost prezentovat službu, organizovat akce a program pro klienty a veřejnost, samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost, pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování, vlídnost, časovou flexibilitu, loajalitu, výpis z restříku trestů,
ochotu pracovat v církevní organizaci a respekt k jejímu poslání, hodnotám a Kodexu
NABÍZÍME: Co nabízíme: zajímavou a smysluplnou práci, možnost seberealizace, možnost dalšího odborného růstu a profesního rozvoje, práci v příjemném prostředí a kolektivu, podporu, supervize a zaškolení, zapojení do rozvoje služeb i organizace, možnost podílet se na akcích pro veřejnost, kvalitní pracovní vybavení, benefity organizace – 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, Místo výkonu práce: Moravská Třebová. Předpokládaný nástup: 1. 2. 2022, nebo dle dohody
KONTAKT: Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis. Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání. Přihlášky zasílejte do 3. 12. 2021 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ DS, STD“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.