Vedoucí sociálně terapeutických dílen s výkonem sociální práce

Bohumín
29.740 – 43.180 Kč

Upřesňující informace3):
(požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky,
náplň práce
apod.) Jedná se o pracovní poměr založený jmenováním.

Odborná způsobilost

  • Ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu zaměřeném na sociální práci a příbuzné obory (§110, odst.4 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů)
  • Další vzdělávání sociálního pracovníka (§111, zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů)

Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti

  • Komunikační dovednosti (kultivovaný slovní a písemný projev)
  • Organizační dovednosti
  • Schopnost vedení týmu pracovníků
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Požadované speciální znalosti, schopnosti a dovednosti

  • Znalost zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, vyhlášky č.505/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisů souvisejících s výkonem práce sociálního pracovníka
  • Schopnost aplikace legislativních norem do praxe (dodržování pravidel stanovených zákonem o sociálních službách a standardy kvality v sociálních službách)
  • Schopnost metodicky vést proces individuálního plánování s uživateli
  • Znalost tvorby vnitřních pravidel ke standardům kvality
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Schopnost vést lidi
  • Schopnost koncepčně a metodicky řídit
  • Schopnost strategicky řídit a rozhodovat
  • Schopnost řešit konflikty
  • Schopnost vyjednávat
  • Schopnost delegovat úkoly
  • Organizační dovednosti
  • Znalost projektového a grantového řízení

Osobnostní předpoklady

  • Respekt k lidským právům, svobodám a důstojnosti
  • Koncepční myšlení
  • Organizační a řídící schopnosti
  • Samostatnost
  • Rozhodnost
  • Důkladnost
  • Orientace v situaci a na lidi
  • Flexibilita
  • Vyzrálost
  • Empatie
  • Sebekontrola
  • Respekt k nadřízeným
  • Sebedůvěra
  • Tvořivost
  • Zodpovědnost
  • Vytrvalost
  • Vstřícnost
  • Schopnost osobnostního a profesního rozvoje
  • Odolnost vůči stresu a vysoké zátěži
  • Loajálnost

Požadujeme:

  • praxi v sociálních službách
  • zkušenost s řízením pracovního kolektivu výhodou
  • zkušenost s konceptem Zotavení (Recovery) výhodou

Nabízíme:

  • práci v kolektivu stabilní organizace
  • podporu v dalším profesím růstu, zaškolení
  • ohodnocení odpovídající standardu a kvalitě odvedené práce

Charakteristika pracovní pozice

  • výkon činností sociální práce v sociálně terapeutických dílnách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
  • vedení sociálních spisů uživatelů služby a další související agendy
  • jednání se zájemci o službu a vedení databáze žadatelů
  • zajišťování analytické, koncepční a metodické činnosti v řízené službě
  • organizování, řízení a kontrola činnosti zařízení, vedení pracovníků

Platové podmínky

  • 10.platová třída, odměňování dle NV 341/2017 Sb. (platové rozpětí dle započitatelné praxe od 29.740, – do 43.180, – Kč), příplatek za vedení dle počtu řízených pracovníků, možnost přiznání osobního hodnocení.

Předpokládané datum nástupu: leden 2026

Přihlášky zasílejte na adresu organizace nebo mail (e-mail přes odpovědní formulář) nejpozději do 16.12.2025 a to ve formě:

  • strukturovaný životopis s přehledem vzdělání a praxe
  • motivační dopis

Přihláška musí obsahovat: označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje na uchazeče a prohlášení o trestní bezúhonnosti uchazeče.

V prvním kole výběrového řízení proběhne výběr uchazečů na základě splnění základních podmínek výběrového řízení, tj. odpovídající kvalifikace a dodání písemných materiálů uvedených výše.
Žadatelé, kteří splní všechny požadavky 1. kola, budou pozváni do 2. kola výběrového řízení, které proběhne formou osobního rozhovoru s výběrovou komisí. O přesném termínu konání 2. kola výběrového řízení budou uchazeči předem informováni. Ke 2. kolu výběrového řízení (pohovoru) si pozvaní uchazeči s sebou přine

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ALZHEIMER HOME z.ú. | ALZHEIMER HOME z.ú. | Jablunkov Jablunkov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ambulance Penta Hospitals CZ | Ambulance Penta Hospitals CZ | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. prosince
Centrum sociálních služeb Jih, příspěvková organizace | Centrum sociálních služeb Jih… | Ostrava Ostrava
  • 20 460 – 28 970 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. prosince
ALZHEIMER HOME z.ú. | ALZHEIMER HOME z.ú. | Jablunkov Jablunkov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Vision Travel s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ALZHEIMER HOME z.ú., EVROPA services Czech s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Domov Slunovrat, Ostrava-Přívoz, příspěvková organizace, METOSA GROUP s.r.o., Centrum sociálních služeb Jih, příspěvková organizace, Věra Pietrasová, EUC a.s., Gabriela Miková, CRI ameba.eu, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Jobs Contact Personal, s.r.o., SAPLER a.s., ARAMARK, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Office manager, Recepční, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Číšník / Servírka, Provozní / F&B Manager, HR manager, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Projektant / Projektantka, Stavbyvedoucí, Stavební inženýr / inženýrka, Fyzioterapeut / Fyzioterapeutka, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Lékař / Lékařka, Odborný pracovník / pracovnice, Ošetřovatel / Ošetřovatelka, Sanitář / Sanitářka, Sociální pracovník / pracovnice, Zdravotní bratr / sestra, Zdravotní asistent / asistentka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Technický ředitel / ředitelka (CTO), Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Mistr / Mistrová, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Praktická sestra, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Pečovatel / pečovatelka, Zástupce vedoucího manažera

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Horní Lomná, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Jablunkov, Celá ČR, Frýdek-Místek, Frýdek, Frýdek-Místek, Opava, Nové Město, Karviná

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zájem zkušenost