- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: Referent/referentka veřejných zakázek
POŽADAVKY: ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání(nejlépe ekonomického či právního směru); organizační, koordinační a komunikační schopnosti; velmi dobrá znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); nadstandardní pečlivost; flexibilita, odolnost proti stresu; schopnost pracovat v týmu; ochota učit se novým věcem.
PRACOVNÍ NÁPLŇ: komplexní zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonnými předpisy a pravidly poskytovatelů dotací ze strukturálních fondů EU;
realizace souvisejících prací ve veřejných informačních systémech a informačních
systémech JU pro oblast veřejných zakázek;
spolupráce s projektovými týmy a žadateli o zakázku napříč všemi pracovišti JU při
procesu zadávání zakázek; elektronické zadávání veřejných zakázek, resp. práce s informačními systémy veřejných zakázek.
VÝHODOU: znalost problematiky veřejných zakázek, vč. související legislativy;
základní orientace v elektronickém zadávání veřejných zakázek; orientace v dotační politice;
znalost vysokoškolského prostředí; znalost anglického jazyka.
NABÍZÍME: zajímavou práci s možností profesního rozvoje;
perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdelávání; zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu.
NÁSTUP možný ihned případně dohodou.
Pracovní úvazek plný (1,0).
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové ohodnocení dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením
„Referent veřejných zakázek“ zasílejte na e-mail: e-mail přes do 31.1.2020.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?