- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis prac. pozice: Komplexní zajištění chodu sekretariátu tajemníka. Provádění rozborů (analýz) organizačního uspořádání, dělby činností, toku informací a výkonů v procesech magistrátu včetně benchmarkingů. Organizační vedení agendy tajemníka magistrátu, zajišťování jednání po organizační, hmotné nebo odborné stránce, zhotovování záznamů z jednání tajemníka magistrátu s příslušnými orgány a organizacemi. Organizace sestavování a zajišťování plnění denních harmonogramů aktivit tajemníka magistrátu dle jeho dispozic, organizace průběhu návštěv a konaných porad. Řízení a vedení spisové agendy vybraného úseku tajemníka. Zajišťování a vyřizování korespondence tajemníka magistrátu včetně oběhu pošty a e-mailové komunikace. Příprava podkladů pro tajemníka, administrativní podpora pro celý úsek tajemníka. Zpracovávání potřebných rozborů, statistik, grafů apod. Podílí se na administrování žádosti o informace za úsek tajemníka.
Plat: 10. platová třída.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici číslo dv. 107, 105 do 21.11.2024.
Výběrové řízení proběhne v listopadu 2024 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?