- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte zasílejte na adresu: e-mail přes . Administrativní a ekonomické znalosti: znalost Microsoft Excel, Word, Outlook, prokazatelná praxe na obdobné pozici, znalost práce v Helios-u výhodou, znalost zákoníku práce, znalost AJ/NJ.
Osobnostní předpoklady a dovednosti: min. středoškolské vzdělání, ekonomický směr, analytický typ člověka, spolehlivost, organizační schopnosti, samostatnost, loajalitu.
Náplň práce: plánování rozvoje pracovních sil, monitorování situace na trhu práce, nábor zaměstnanců, příprava výběrových řízení, propagace a marketing výběrového řízení, vedení personální evidence, spolupráce se státními orgány, stanovování kvalifikačních předpokladů, zajišťování vzdělávání a školení pracovníků, vyřizování požadavků zaměstnanců, motivace zaměstnanců, tvorba hodnotících systémů.
Nabízíme: práci v prosperující české firmě, přátelský kolektiv, firemní benefity (plně hrazené stravenky, pololetní odměny, prémie, firemní akce, výhodný mobilní tarif pro zaměstnance, flexipass), docházkový bonus 2 000 Kč, firemní parkoviště, 25 dní dovolené, možnost kariérního růstu, pracovní poměr na dobu neurčitou. Mzda se odvíjí od zkušeností a praxe.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.