- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Charakteristika pracovní pozice: správa dílčích rozpočtů města v oblastech kultura, sport, včetně dotačních programů. Vyřizování objednávek, platebních poukazů, likvidace faktur, administrace smluvní dokumentace. Administrativní a ekonomické činnosti vyplývající ze zřizovatelské role města ke kulturním a sportovním příspěvkovým organizacím. Komplexní zajištění dotačních programů, finančních darů a individuálních dotací v oblastech kultura a sport. Spolupráce s výborem pro kulturu a cestovní ruch. Zajištění edice kroniky města po zpracování textů kronikářem.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 17 360 Kč do 26 110 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2019, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování formou jídelních kupónů, zvyšování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance.
Náležitosti písemné přihlášky:
o cizího státního občana) – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum
a podpis uchazeče
Přílohy přihlášky:
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 19. 11. 2018 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Referentka / referent kultury a sportu“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad, náměstí T. G. Masaryka 1/1,
470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně Městského úřadu Česká Lípa
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto nevyzvednuté protokolárně skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.