- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika pracovní pozice: správa dílčích rozpočtů města v oblastech kultura, sport, včetně dotačních programů. Vyřizování objednávek, platebních poukazů, likvidace faktur, administrace smluvní dokumentace. Administrativní a ekonomické činnosti vyplývající ze zřizovatelské role města ke kulturním a sportovním příspěvkovým organizacím. Komplexní zajištění dotačních programů, finančních darů a individuálních dotací v oblastech kultura a sport. Spolupráce s výborem pro kulturu a cestovní ruch. Zajištění edice kroniky města po zpracování textů kronikářem.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 17 360 Kč do 26 110 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2019, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování formou jídelních kupónů, zvyšování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance.
Náležitosti písemné přihlášky:
o cizího státního občana) – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum
a podpis uchazeče
Přílohy přihlášky:
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 19. 11. 2018 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Referentka / referent kultury a sportu“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad, náměstí T. G. Masaryka 1/1,
470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně Městského úřadu Česká Lípa
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto nevyzvednuté protokolárně skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.