- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: Zajišťování chodu informačního centra, administrativa související s chodem informačního centra, tvorba propagačních materiálů, zajišťování kulturních akcí a souvisejících mediálních výstupů, účast na veletrzích cestovního ruchu. Organizace a koordinace průběhu zahraničních cest
i zahraničních návštěv včetně vykonávání dílčích odborných prací v oblasti zahraničních styků. Koordinace a rozvoj spolupráce města s partnery v zahraničí, včetně zpracování projektů v dané oblasti a jejich realizace.
Požadavek na vzdělání: minimálně vyšší odborné vzdělání
Požadované znalosti oboru: pokročilá znalost práce na PC, přehled o české kultuře a cestovním ruchu v ČR, ekonomické povědomí, aktivní znalost alespoň jednoho světového jazyka, znalost Třeboně a okolí.
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: časová flexibilita (možnost práce o víkendech, v pozdních odpoledních hodinách), znalost systému Colosseum výhodou, praxe v organizování kulturních akcí výhodou, zkušenosti s grantovými projekty výhodou, samostatnost a spolehlivost, výborné komunikační schopnosti, vstřícnost, pohotovost v řešení náhlých problémů, psychická odolnost, aktivní přístup a kreativita, schopnost týmové práce, řidičský průkaz skupiny B.
Podrobné informace uchazeči naleznou na www.mesto-trebon.cz, sekce Volná místa.
Nabízíme zázemí stabilního zaměstnavatele, zajímavou a pestrou náplň práce, pěkné pracovní prostředí, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 dny placeného prorodinného volna, možnost bezúročných půjček, příspěvek na penzijní připojištění.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.