- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Denní komunikace s kolegy, zákazníky a dodavateli, zpracovávání dokladů pro účetní oddělení, kontrola účetních dokladů a dokumentů, archivace dokumentů, vyřizování korespondence, práce s podnikovým infor. systémem, objednávky kancel. potřeb, zajišťování různých fir. akcí, znalost MS Office (především Excel, Word), aktivní přístup k práci a ochota učit se novým věcem, ŘP „B“ (aktivní řidič), zkušenosti na obdobné pozici výhodou, zákl. znalost RJ a AJ, dobré organ. schopnosti, odolnost vůči stresu a návalu práce, výborné komun, schopnosti, příjemné vystupování, kontakt pouze e-mailem.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.