- Plný úvazek
A16 a:31/10/2017
Náplň práce:
- vedení kalendáře, backoffice administrativa, správa kanceláře
- komunikace s managementem společnosti a s ostatními vedoucími pracovníky
- příprava podkladů k interním poradám, zápisy, evidence reportů
organizace služebních cest a pracovních schůzek, vyřizování záležitostí mimo pracoviště
- zpracovávání operativních úkolů
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ (slovem i písmem), NJ výhodou, další jazyk dle země působnosti
- praxe min. 3 roky v obdobné pozici
- zodpovědnost, samostatnost, iniciativnost, schopnost vést kancelář, komunikační, organizační, prezentační schopnosti, kreativita
- znalost MS Office a orientaci na internetu, znalost programu Pohoda výhodou
- příjemné vystupování, vstřícnost, časovou flexibilitu, schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, zodpovědnost, ochota se učit novým věcem
Kontakt:
- nabídky se stručným životopisem zasílejte, prosím, prostřednictvím e-mailu na adresu: e-mail přes



