- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI – buďte nepostradatelnou součástí našeho týmu!
Hledáme usměvavou a spolehlivou asistentku (nebo asistenta), která/ý se stane „dobrou duší“ jedné z našich holdingových společností.
Pokud máte rádi pořádek ve věcech, dokážete zařídit téměř cokoli a zároveň rádi pracujete s lidmi, možná hledáme právě vás.
Co vás u nás čeká?
" Podpora vedení společnosti a klíčových týmů (HR, IT, marketing)
" Zaškolování a pomoc novým zaměstnancům
" Zajištění každodenního chodu kanceláře a zázemí firmy
" Administrativní zajištění projektů v programu NZÚ – komunikace s klienty a projektanty
" Organizace firemního vybavení – oblečení, pomůcky
" Komunikace se spolupracovníky i obchodními partnery
" A hlavně: různorodá, smysluplná a živá práce, kde se rozhodně nebudete nudit
Co od vás očekáváme?
" Zkušenost na pozici asistentky nebo v administrativě
" Výbornou znalost MS Office – ideálně poslepu ??
" SŠ vzdělání – stavební, ekonomické, manažerské nebo marketingové zaměření výhodou
" Řidičský průkaz sk. B a chuť vyrazit za pochůzkami, když je potřeba
" Samostatnost, pečlivost, odpovědný přístup a tah na branku
" Výborné organizační schopnosti a schopnost rychle reagovat
" Chuť učit se novým věcem a zvládat výzvy s nadhledem
" Schopnost dotahovat úkoly do konce a držet termíny
A co nabízíme my vám?
" Zázemí stabilní a přátelské společnosti s regionálním přesahem
" Moderní a pohodlné pracovní prostředí v Hodoníně
" 23 dní dovolené + 2 dny sick days
" Osobní ohodnocení a příspěvky na sport
" Stravenkový paušál a kafeterie
" Firemní akce, školení a vzdělávací programy
" Otevřená firemní kultura a prostor pro vaši iniciativu
Kdy můžete nastoupit?
Nástup je možný dohodou – rádi se přizpůsobíme.
Zaujali jsme vás?
Pošlete nám svůj životopis v českém jazyce, foto vítáno. Těšíme se, že vás poznáme! Pracovní poměr na 1 rok, pak poté možnost prodloužení.
Kontakt na tel. Po-Pá od 7:00 do 16:00 hod, na mail.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.