Specialista kvality-zákaznický servis-48.000,-

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Lokalita Jičín
Firma JOBSTART s.r.o.
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Mzda 45.000 – 48.000 Kč

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Pro našeho klienta, španělskou nadnárodní společnost, která je čelním představitel v designu, vývoje, logistice a výrobě interiérových dílů pro automobilový průmysl. Do našeho týmu hledáme pracovníka na pozici:

Customer Assurence

Požadavky

  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni podmínkou
  • Praxe v automotive na obdobné pozici min. 2 roky
  • Výborná znalost práce na PC (MS Office), znalost SAP výhodou
  • Znalost FormelQ, QSB++, vzorkování k zákazníkovi v B2B-BeOn, GQTS-SQMS, VDA2, PPAP
  • Ochotu učit se nové věci, flexibilitu
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Vysoký stupeň zodpovědnosti
  • Komunikativní, energickou osobnost
  • Týmového ducha
  • Řidičské oprávnění sk.B

Nabídka

  • Zaměstnání na plný pracovní poměr ve stabilní a prosperující společnosti působící v automobilovém průmyslu
  • Zajímavé finanční ohodnocení + zaměstnanecké benefity (13., 14. plat, kvartální podíly na zisku společnosti, vzdělávání, závodní stravování, masáže, slevy atd.)
  • 5 týdnů dovolené
  • Příjemné pracovní prostředí

Pracovní náplň

  • Komunikace se zákazníky (Škoda Auto, AUDI, BMW apod.)
  • Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
  • Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
  • Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
  • Připravuje podklady pro vedení společnosti o stavu reklamací u zákazníků

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2020 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena