- 24 960 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň pozice: vzdálená technická podpora a dokumentování servisních případů, komunikace se zákazníkem v průběhu servisu, poskytovat špičkovou podporu klientům při řešení jejich dotazů, vytipování a příprava náhradních dílů pro servis, provádění administrativní činnosti spojené s vyřizováním požadavků zákazníků, přímá komunikace s výrobními závody, subdodavateli v AJ nebo NJ, tvorba nabídek – technická část a cenová kalkulace, přijímání objednávek od zákazníků a jejich zpracování s následným objednáním u dodavatele, řešení reklamací a jejich evidence, občasné cestování služebním vozem za zákazníky na území ČR.
Požadavky: VŠ/SŠ technického směru (nejlépe elektro), komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka, uživatelská znalost MS Windows, MS Office, výborné komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, schopnost práce pod tlakem, tato pozice je vykonávána především z kanceláře s minimálním počtem služebních cest. Komunikace se zákazníky probíhá skrze telefon a e-mail., minimálně ŘP sk. B.
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: znalost programů CAD/CAM, znalost účetního systému Pohoda, vyhláška č.50/1978 Sb., §5 a výše, praxe na obdobné pozici velkou výhodou (nikoli podmínkou)
Co nabízíme: Zajímavou práci v rostoucí tuzemské společnosti. Velmi dobré platové ohodnocení, služební telefon, notebook, vzdělávání, školení, stravenky a další firemní benefity. Možnost profesního růstu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?