Místo výkonu práce Pardubice
Náplň práce:
- 1) Podpora pro vedoucí středisek (kovošrot, recyklace, odpady)
- administrativní podpora zpracování obchodních nabídek
- administrativní podpora – podklady pro faktruaci pro středisko kovošrot
- shromažďování dat o výkonech středisek a jejich zpracování do přehledů
- vedení skladového hospodářství – pořizování příjemek a výdejek do systému
- inventury
- ostatní administrativní a ekonomické podklady dle požadavků vedoucích středisek
- Podpora pro jednatele, hlavního účetního a ekonoma
- formální likvidace došlých faktur, zajištění ověření věcné správnosti faktrur
- rozúčtování faktur na nákladová střediska
- archivace účetních dokladů a smluv a dokumentů
- zpracování převzatých střediskových podkladů a jejich zapracování do výsledků a do měsíčních rozborů hospodaření
- správa agendy směrnic a pokynů
- úzká spolupráce s hlavním účetním
- ostatní
- Ostatní
- GDPR
- správa CCS karet
- správa tel. čísle a komunikace s operátorem
- základní personalistika
- další drobné administrativní úkony – zásobování kancelářskými potřebam, zajištění údržby a oprav kanc. techniky aj.
Kvalifikační a osobní předpoklady:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- praxe 2 roky na obdobné pozici
- dobrá orientace a znalost účetních dokladů – zejména faktur, znalost účetnictví vítána
- výborná uživatelská znalost EXCELu, dobrá znalost ost. modulů MS Office, Internet
- základní znalost controllingových pravidel
- pečlivost, odpovědnost, samostatnost
Nabízíme:
- práci ve stabilní soukromé společnosti s více jak 20letou historií a dobrým postavením na trhu
- odpovídající platové hodnocení, po zapracování a oboustranné spokojenosti mzda 25.000,00 Kč
- přátelský pracovní tým
- širokou škálu firemních benefitů
- nástup možný ihned, nejpozději 1.10.2018
Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na e-mail e-mail přes