- Plný úvazek
A16 z:11/10/2021
Jsi samostatný/á, komunikativní a spolehlivý/á? Pokud ano, a k tomu máš rád/a pořádek v papírech, tak nám zašli svůj životopis. Právě teď totiž hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici – back office pracovník.
O firmě SOLIDSUN:
- Jsme rychle rostoucí ryze česká firma, která hledá dalšího nadšence do fotovoltaiky. Je nás už více než 200, kteří chtějí pomáhat lidem využívat obnovitelné zdroje energie. Budujeme firmu, která klade důraz na nadstandardní servis a spokojenost svých zaměstnanců. Pod křídly skupiny Ekocesta přinášíme našim klientům podporu na jejich cestě k uhlíkové neutralitě. Tvoříme zelenou budoucnost a jsme jim spolehlivým partnerem, který nabízí unikátní systém energetického řešení na míru. Přidej se k nám a tvoř společně s námi lepší budoucnost.
Náplň práce:
- Odpovědnost za administrativní zpracování obchodního případu od obdržení smlouvy, ukončení realizace až po vyplacení dotace
- Kontrola vystavovaných faktur zákazníkům nebo externím subjektům
- Řešení reklamací
- Komplexní správa klientského portfolia
- Zadávání, skenování a ukládání dokumentů do zákaznického systému (CRM)
- Podávání žádostí na ČEZ, EG.D a PRE
- Spolupráce při administrativním řešení s obchodními zástupci, projekcí a realizací
- Vystavování dodatků ke smlouvám.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Znalost účetního systému POHODA (výhodou)
- Prozákaznické cítění
- Uživatelskou znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
- Zájem učit se novým věcem
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost.
Nabízíme:
- Stravenkový paušál, služební tel.+ SIM, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, možnost profesního růstu, školení, po roce nabízíme prodloužení na dobu neurčitou.
Kontakt emailem.



