Co budete dělat?
- kompletní zpracování zakázek v systému Navision
- zadávání příjmů a spotřeby ve výrobě, zpracování objednávek materiálů a služeb
- zodpovědnost za dohled nad termíny dodávek materiálů a služeb
- organizace správného vyskladnění a odvozu zboží
- spolupráce s týmem, který markýzy a slunečníky projektuje
Co očekáváme?
- zkušenost s administrativní prací – rychleji se zapracujete
- organizační a komunikační dovednosti – budete spolupracovat s celou výrobou a dodavateli
- Word a Excel – úprava textu a zpracování dat
- Outlook a Internet – emailová komunikace, práce s kalendářem, vyhledávání informací
- výhodou je komunikativní EN – budete moct být v kontaktu i s dodavateli ze zahraničí
- a další výhodou je zkušenost se systémem Navision
- pokud s EN ani Navision zkušenost nemáte, nevadí… i tak nám životopis pošlete
Co nabízíme?
- stabilní zaměstnání ve firmě s 25 letou tradicí
- po roce týden dovolené navíc (25 dní) a sick days
- v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- další firemní výhody (např. sport, lístky do divadla, firemní akce, slevy…)
- „rodinný“ pracovní kolektiv
- pracovní dobu od 6:00 do 14:30
Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zašlete nám Váš životopis na email: e-mail přes
.