- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky,
požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa, poradenství, zprostředkování).
Spolupráce se zaměstnavateli před nástupem účastníka do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity). Příjem žádostí od zaměstnavatelů a zpracování podkladů při administraci vytvořených pracovních míst. Příprava dohod se zaměstnavateli. Administrace a výplata měsíčních příspěvků. Spolupráce na provádění veřejnosprávních kontrol.
Příprava podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu. Zpracovává reporty za KoP
ÚP ČR. Administrace projektu na KoP ÚP ČR. Párování vhodných účastníků na pracovní místa.
NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do
9. platové třídy. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpna 2022.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 20. června 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02
Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního
úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s
uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/48640–78099809“.
Více informací na www.uradprace.cz v sekci Kariéra na ÚP ČR.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.