- 23 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. května 2023, po dobu realizace projektu „Outplacement (OUT)“ s reg. č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/18_093/0017176. Předpokládaným dnem nástupu
na služební místo je 1. srpna 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupracuje s koordinátorem na realizaci aktivit projektu. Shromažďuje a kontroluje pracovní výkazy zaměstnanců KrP zapojených do projektu.
Zabezpečuje personální a mzdovou agendu zaměstnanců zapojených do projektu.
Podílí se na administrativním, organizačním a technickém zajištění vzdělávacích aktivit pro pracovníky projektu konaných na příslušném KrP.
Zabezpečuje další administrativní práce v souvislosti se vzděláváním, předává osvědčení jednotlivým pracovníkům projektu a dále zakládá osvědčení do spisu pracovníka.
Dohlíží nad dodržováním minimální publicity v projektu ESF na jednotlivých dokumentech.
Vyhotovuje rozpisy mzdových nákladů a zajištuje předání přeúčtování mzdových prostředků na finanční účtárnu.
Připravuje podklady pro monitorovací zprávy projektu. Zpracovává soupisku účetních výdajů a rozpis cestovních náhrad.
Organizačně, technicky a administrativně zajišťuje realizaci kazuistických seminářů na krajských pobočkách a kontaktních pracovištích.
Zpracovává agendu cestovních náhrad pracovníků projektu v rámci KrPu.
Zajišťuje další nezbytnou administrativní činnost v rámci projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 14. července 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/55965–78099813“.
Více informací: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-administrator-krp-out-krp-usti-nad-labem-14–07–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.