- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
FORMULÁŘ ŽÁDOSTI A BLIŽŠÍ INFORMACE K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NALEZNETE NA: Odborný/vrchní referent – poradce pro zaměstnavatele v projektu „Outplacement (OUT)“, KoP Pelhřimov – 19.05.2022 (uradprace.cz)
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupráce se zaměstnavateli před nástupem účastníka do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity). Příjem žádostí od zaměstnavatelů a zpracování podkladů při administraci vytvořených pracovních míst. Příprava dohod se zaměstnavateli. Administrace a výplata měsíčních příspěvků. Spolupráce na provádění veřejnosprávních kontrol. Příprava podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu. Zpracovává reporty za KoP ÚP ČR. Administrace projektu na KoP ÚP ČR. Párování vhodných účastníků na pracovní místa.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 19. května 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 7u6zppn. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/39098–78099804“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.