- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Náchod vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení funkce pracovník / pracovnice městského informačního centra.
Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou; aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost polského jazyka, případně dalšího cizího jazyka výhodou; znalost práce s PC (MS Office, elektronická pošta, grafické programy výhodou); řidičský průkaz sk. B; organizační a komunikační schopnosti; příjemné vystupování; dobrá znalost regionu Kladské pomezí; obecný přehled v oblasti cestovního ruchu; časová flexibilita (práce o víkendech); schopnost týmové práce.
Zaměstnavatel nabízí: pracovní poměr na dobu neurčitou; nástup do pracovního poměru od 1. 12. 2022 nebo dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (8. platová třída); 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, indispoziční volno, možnost dalšího vzdělávání a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis, případně souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Vzor souhlasu je uveden na webových stránkách města Náchoda http://www.mestonachod.cz/urad/ochrana-osobnich-udaju. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
K přihlášce připojte tyto doklady: motivační dopis, strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s uvedenými doklady doručte nejpozději do 26. 10. 2022 na adresu: Městský úřad Náchod, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod. Obálku označte „Výběrové řízení – MIC – neotvírat“.
Bližší informace podá Nina Adlof, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?