- Náchod
- Kaufland Česká republika v.o.s.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Náchod |
Firma | MĚSTO NÁCHOD |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Ubytování a cestovní ruch, Konzultant / konzultantka IT |
Hrubá mzda | 21.800 – 29.520 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Město Náchod – tajemnice vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa pracovník / pracovnice městského informačního centra.
Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Charakteristika vykonávané činnosti: každodenní komunikace s klienty a návštěvníky informačního centra, prodej suvenýrů a regionálních produktů, rozšiřování prodejního sortimentu a vytváření nových propagačních předmětů, správa kalendáře akcí na webových stránkách města, tvorba a aktualizace informačních a propagačních materiálů, administrativní činnost spojená s provozem informačního centra, příprava a organizace kulturních akcí pořádaných v Malých lázních v Bělovsi.
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou; aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost polského jazyka, případně dalšího cizího jazyka výhodou; velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, elektronická pošta, grafické programy výhodou); organizační a komunikační schopnosti; bezchybný písemný projev; příjemné vystupování; dobrá znalost regionu Kladské pomezí; obecný přehled v oblasti cestovního ruchu; časová flexibilita (práce o víkendech); schopnost týmové práce; řidičský průkaz sk. B výhodou; zkušenosti s organizováním kulturních akcí výhodou.
Nabízíme: předpokládaný nástup do zaměstnání od 1. 5. 2024 nebo dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění – 8. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce – příjemné prostředí Malých lázní v Bělovsi; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 3 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružná pracovní doba; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis.
Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici.
Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek
osobně: na podatelnu MěÚ Náchod
poštou na adresu: Městský úřad v Náchodě, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod
Obálku označte „Výběrové řízení – MIC – neotvírat“
Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 22. 3. 2024
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Bc. Nina Adlof, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu, MěÚ Náchod, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu i bez uvedení důvodů nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Informace o výběrových řízeních na obsazení pracovních míst vyhlášených tajemnicí MěÚ v Náchodě, včetně jejich průběhu jsou k dispozici k nahlédnutí na webových stránkách města: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/informace_vr.pdf, případně se můžete telefonicky nebo emailem obrátit na personální pracovnici Mgr. Lenku Bubeníčkovou, zobrazit tel. číslo ,
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje