- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Vyhlášení výběrového řízení na pozici
Vedoucí organizační složky – Pečovatelská služba Brno-Královo Pole
Charakteristika pozice:
Hledáme vedoucí/ho organizační složky Pečovatelská služba Brno-Královo Pole – Ptašínského 312/9 a 314/11 , 602 00 Brno. V daném zařízení poskytujeme tři registrované sociální služby – pečovatelskou službu určenou osobám v nepříznivé sociální situaci, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení a rodinám s dětmi, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby a dále pobytovou odlehčovací službu a denní stacionář určené osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení o které je jinak pečováno v jejich přirozeném sociálním prostředí.
Vedoucí řídí a koordinuje činnosti poskytovaných sociálních služeb, zodpovídá za dodržování pravidel a standardů kvality v praxi, dohlíží nad vedením spisů o uživatelích, nad vyúčtováním služby a čerpáním rozpočtu. Jako vedoucí se spolupodílí na stanovení rozpočtu zařízení, je zodpovědný za materiálně-technický stav zařízení. Vede evidenci docházky zaměstnanců, osobních ochranných pracovních pomůcek. Spolupodílí se na výběru zaměstnanců, vede tým pracovníků (sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, řidič atd.).
Požadavky k výběrovému řízení:
" minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, výhodou se zaměřením na sociální oblast
" znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality
" čistý trestní rejstřík
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" komunikační a organizační schopnosti
" schopnost samostatné i týmové práce, vedení týmu
" ochota a schopnost vzdělávat se v daném oboru
" zodpovědnost, spolehlivost
" praxe v sociální oblasti podmínkou
" znalost cílové skupiny výhodou
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 11).
Případné bližší informace podá: koordinátor pečovatelské služby – Mgr. Milena Sehnalová tel: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu:
e-mail přes
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 30. 7. 2021
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem).
Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v týdnu od 2. 8. 2021 – 6. 8. 2021.
Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici!
Termín nástupu:
Co nejdříve – léto/podzim 2021.
(V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA – NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉH
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?