- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Tesco Stores ČR a.s. je přední maloobchodní společnost v České republice, která provozuje širokou síť prodejen a distribuční centrum v Postřižíně. Zaměřuje se na dostupnost, udržitelnost a podporu českých výrobců. Společnost klade důraz na diverzitu a inkluzi, zaměstnává přes 7 000 lidí různých národností a podporuje rovné příležitosti pro všechny.
Popis pozice: realizovat změny promocí a vystavovat nové produktové řady, dodržovat a kontrolovat pravidla správného vystavování zboží, zodpovědnost za správnost cen u zboží a kontrolu roznosu regálových etiket, kontrolovat stav zásob a zodpovídat za řízení zásob, dodržovat plán parciálních inventur, správnou rotaci zboží, kontrolu záručních lhůt, poskytovat prvotřídní služby zákazníkům;
Požadujeme: odolný/á, samostatný/á a chuť přicházet s novými nápady, vytrvalost a chopnost řešit problémy, spolupracovat s ostatními a dokázat vyjít kolegům vstříc, orientaci v číslech a jejich analyzu; pracovat s Wordem a Excelem, zkušenosti nemusíte mít velké, rádi Vás se vším seznámíme;
Výhody: nemusíte být expert – všechno potřebné vás naučíme, pozice pracovníka obchodního provozu rozhodně nemusí být posledním krokem – podporujeme kariérní růst a váš rozvoj, při výběru pracovních směn se vám snažíme vyjít maximálně vstříc, můžete si u nás vybrat i částečný úvazek nebo brigádu, nemusíte se tedy rozhodovat, co je pro vás nejdůležitější – zda je to rodina, volný čas nebo kariéra, získáte slevu 10 % na každý nákup v síti Tesco (po 6 měsících), využijte až 6 dní rekondičního volna na základě počtu odpracovaných let, můžete se účastnit mnoha aktivit a událostí, které organizujeme pro vás, vaši rodinu i děti;
Kontaktujte nás e.mailem, osobně (pult informací Tesco, dle otvírací doby) nebo telefonicky v době od 8:00 – 15:00 hod.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.