- 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní úvazek 37,5 hod/týdně. Pracovní doba: ranní směna 7:00–15:00 h. Náplň práce: řízení manipulace a skladování, zajištování nakládky, vykládky výrobků, organizace a řízení práce personálu skladu, zodpovědnost za export a import, zajišťování směnnového reportu, kontrola obalového materiálu, vedení průvodních dokumentů, kontrola úklidů skladu (5S), reportování výsledků, kontrola dodržování pravidel načítání čtecím zařízením do pozic, práce s kvalifikační maticí, řízení FIFO M3 při navážení materiálu, plnění cílů KPI, plánování převozů, denní operativní porady s výrobou. Požadujeme: min. vyučení, řidičský průkaz sk. B, iniciativa, komunikativnost, obsluha PC (MS Office, TSC, sharepoint), provoz a obsluha VZV, řízení služebního vozidla, používání čtečky čárového kódu, pečlivost a obezřetnost při skladování, požadováno uzavření odpovědnostní pojistky (po uzavření pracovního poměru na náklady zaměstnavatele). Nabízíme: pracovní poměr ve společnosti s dobře vybudovanou podnikovou kulturou v mezinárodním prostředí, zajistíme zaškolení a zapracování na pracovním místě, nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity, dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě, nově vybudované pracovní prostředí (nový sklad), možnost využití zaměstnaneckých benefitů, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 13. a 14. týden) anebo e-mailem; zájemci se mohou do výběrového řízení přihlásit osobně odevzdáním nebo zasláním svého životopisu na recepci společnosti na adrese Skandinávská 2, 352 01 Aš nebo jeho doručením na e-mail e-mail přes – do 1.4.2018 !!!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.