- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní úvazek 37,5 hod/týdně. Pracovní doba: ranní směna 7:00–15:00 h. Náplň práce: řízení manipulace a skladování, zajištování nakládky, vykládky výrobků, organizace a řízení práce personálu skladu, zodpovědnost za export a import, zajišťování směnnového reportu, kontrola obalového materiálu, vedení průvodních dokumentů, kontrola úklidů skladu (5S), reportování výsledků, kontrola dodržování pravidel načítání čtecím zařízením do pozic, práce s kvalifikační maticí, řízení FIFO M3 při navážení materiálu, plnění cílů KPI, plánování převozů, denní operativní porady s výrobou. Požadujeme: min. vyučení, řidičský průkaz sk. B, iniciativa, komunikativnost, obsluha PC (MS Office, TSC, sharepoint), provoz a obsluha VZV, řízení služebního vozidla, používání čtečky čárového kódu, pečlivost a obezřetnost při skladování, požadováno uzavření odpovědnostní pojistky (po uzavření pracovního poměru na náklady zaměstnavatele). Nabízíme: pracovní poměr ve společnosti s dobře vybudovanou podnikovou kulturou v mezinárodním prostředí, zajistíme zaškolení a zapracování na pracovním místě, nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity, dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě, nově vybudované pracovní prostředí (nový sklad), možnost využití zaměstnaneckých benefitů, pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 13. a 14. týden) anebo e-mailem; zájemci se mohou do výběrového řízení přihlásit osobně odevzdáním nebo zasláním svého životopisu na recepci společnosti na adrese Skandinávská 2, 352 01 Aš nebo jeho doručením na e-mail e-mail přes
– do 1.4.2018 !!!Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?