- Plný úvazek
Aktuálně do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Back Office Manager
Hledáme energickou, samostatnou, aktivní osobnost, která by se starala o administrativní agendu, řešila organizační záležitosti a komunikovala s úřady.
Co u nás budeš dělat?
- Vést a zpracovávat administrativní agendu různých oddělení
- Starat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti různých oddělení
- Komunikovat s úřady, vyřizovat vše, co je potřeba
- Připravovat podklady, reporty a statistiky
- Spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a pobočkami
Bavila by Tě taková práce? Výborně. Tak nám pošli životopis, pokud
- máš minimálně středoškolské vzdělání
- pracoval/a jsi v administrativě min. 1 rok a práce „s papíry“ Tě baví
- umíš pracovat s MS Office (umíš tabulky, odeslat e-mail, napsat dopis) a najít vše potřebné na internetu
- máš dobré komunikační a organizační schopnosti
- ovládáš anglický jazyk
- vlastníš ŘP sk. B a jsi aktivní řidič
Za kvalitní práci Ti nabízíme:
- Kvalitní pracovní zázemí
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Společné sportovní aktivity, kulturní akce
- Vzdělávací kurzy
- Stravenky v hodnotě 85 Kč