- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

administrativa spojená s chodem firmy, úzká spolupráce s obchod. týmem a poskytování komplexní back office podpory, administrativní podpora obchod. oddělení, jednání s klienty, zajištění kompletního servisu a požadavků klienta, evidence dokumentů v interním systému, příprava podkladů pro účetní, aktivní účast na rozvoji produktů a prezentaci společnosti na významných akcích, min. SŠ vzdělání s maturitou, schopnost orientace a udržení pořádku ve smlouvách a dokumentech, ochota pomoci svým kolegům, zájem o oblast IT, kreativní myšlení, schopnost poradit si s problémem a přijít s novým nápadem na zlepšení, komunikativní slušné chování a vystupování, samostatnost, organizační schopnosti, znalost MS Office, FB, ŘP „B“, výhodou zkušenosti s tvorbou webových stránek, orientace v anglickém textu, fflexibilita (občasné školení klienta i mimo pevnou prac. dobu) a ochota cestovat (bude-li to pro výkon práce třeba – osobní konzultace s klientem), přátelské, moderní a atraktivní prac. prostředí, možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje – pozice s kariérním růstem, zaučení ze strany zkušených kolegů, PC, služební telefon, benefit karta, 25 dní dovolené, sick days, kontakt e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?